Splošni pogoji poslovanja e-trgovine

Splošni pogoji poslovanja se nanašajo na prodajo preko interneta (spletne trgovine) na spletni strani www.lampic.si in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), ostale veljavne zakonodaje ter na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Lastnik spletne trgovine je podjetje Lampič d.o.o. Ljubljana, Koprska 82, 1000 Ljubljana. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Splošni pogoji

Kupec je lahko fizična oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Dostopnost informacij (povzetek)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

* identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

* kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

* bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

* dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

* pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

* vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

* način plačila in dostave,

* časovno veljavnost ponudbe,

* rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

* pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine www.lampic.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% plačila z gotovino.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

* z gotovino ob prevzemu,

* s kreditnimi karticami Visa, MasterCard, Amercian Express, Diners in Maestro,

* z vnaprejšnim nakazilom kupnine na transakcijski račun ponudnika po izdelani ponudbi oz. predračunu (e-banka, položnica, ipd.),

* s PayPal plačilno oziroma kreditno kartico.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Cene

Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% plačila z gotovino.

* Vse cene so v EUR.

* Vse cene vsebujejo DDV.

* Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo, ki ju izbere ob registraciji. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

1. Novo naročilo. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Dokler je naročilo v stanju “Novo naročilo” ima kupec možnost preklicati naročilo. To

stori na delu spletne strani imenovanem “Moj profil”. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji tehnični koraki:

* prijava v Spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je kupec že predhodno oblikoval uporabniški račun;

* iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v Spletni trgovini;

* izbor izdelka za nakup;

* dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;

* določitev količine izdelkov za nakup v nakupovalni košarici;

* pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;

* izbor načina dostave izdelka;

* izbor načina plačila;

* pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter

* potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je kupcu preko grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

* vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

* vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;

* spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;

* odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter

* obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).

Pred potrditvijo naročila je kupcu prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

* spreminja izbrani način plačila ter

* pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

Kupoprodajna pogodba

Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz Spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu:Obrazec

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

* odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

* blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

* vrne plačani znesek.

Stvarna napaka je kadar:

* stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

* stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

* stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

* je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Ponudnik no pisno odgovoril kupcu na zahtevo najpozneje v roku 8 dni od prejema, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnosti pri opravljeni storitvi sporen.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Dostava blaga je možna na območju celotne Republike Slovenije.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 3 delovne dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku v Spletni trgovini. Vsak izdelek iz Spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov Prodajalec ne more dostaviti v dogovorjenem roku, bo Prodajalec kupca o novem dobavnem roku obvestil po telefonu ali na e-naslov.

Kupec bo izdelke prevzel po poštnem povzetju, pri čemer se zavezuje plačati tudi poštne stroške. Poštnino plača kupec po veljavnem ceniku, in sicer znaša poštnina 5,00 EUR z vključenim DDV. V primeru, da kupec kupi nad 50,00 EUR, je poštnina brezplačna.

Ob plačilu »po povzetju« kupca bremeni še dodatni strošek provizije Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR za pakete do 98 EUR oziroma 1,07 % od vrednosti naročila za pakete, ki ta znesek presegajo. Provizijo kupec plača poštarju posebej in ni vključena v vrednosti paketa.

Ob dostavi kupec prejme obrazec za vračilo artiklov, kjer so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Kupec lahko izdelke prevzame tudi osebno na sedežu ponudnika na naslovu Koprska ulica 82, 1000 Ljubljana, pri čemer se kupcu stroški dostave ne obračunajo.

Odstop od pogodbe

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (e-naslov: info@lampic.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je kupec odprl varnostni pečat.

Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR kupca ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva kupec, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne kupcu.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko ponudnik kupcu ponudi odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določi ponudnik ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca na elektronsko pošto. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko ponudnik zagotavlja vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo kupec prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot ponudnik pridržuje pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tu:

Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za enega izmed izdelkov, ki so tvorili komplet, lahko zanj ponudnik zahteva vračilo kupnine. Kupec lahko vrne enega ali več izdelkov iz kompleta. Pri odstopu od

pogodbe za izdelek iz kompleta kupec dobi na TRR vrnjen znesek ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva, v višini vplačanih sredstev za dotični izdelek, ki ga vrača.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato ponudnik omogoča (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. V nadaljevanju kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

* previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,

* pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),

* če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,

* pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji …)

* v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,

* nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),

* prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena. V kolikor je bila aktivacija opravljena, izdelek pred pošiljanjem v odstop od pogodbe ponastavite na tovarniške nastavitve,

* ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),

* vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),

* vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

* odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.

* hrana za male živali z odprto embalažo ni mogoče vrniti, razen v primeru poškodovane pošiljke (dokazilo: zapisnik o poškodovani pošiljki Pošte Slovenije)

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek kupec lahko odpre, pregleda in če mu ne ustreza, ali pa so bila njegova pričakovanja drugačna, kupec lahko odstopi od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja LAMPIČ d.o.o. Ljubljana , z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

* jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

* pošiljatelj bo jasno razviden,

* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

* jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

* željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko poveže s ponudnikom telefonsko na 01-200-86-25 ali po elektronski pošti na info@lampic.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@lampic.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi LAMPIČ d.o.o. Ljubljana ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

LAMPIČ d.o.o. Ljubljana, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: Platforma

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!